Ads 468x60px

,

Saturday, March 27, 2010

Benci tapi Rindu..

SALAM

baru balik dari buat persembahan lakonan
huhu..dapat mark 34/40..
ok la bah kan..hehe
congrats to all my frenz yang terlibat
aku<---bahagian teknikal je..
ngeeee

harini..aku rajin lagi buka utube..
nak convert lagu 'benci tapi rindu' to mp3
hehehehe...best jugak lagu ni
memang aku minat dan dah lama cari..
tapi, saja ja malas2kn diri nk cari lagu ni..

ala, sekali sekala jiwang x salah..
nak jiwang berkali2 pn lagi x salah
kan......
ada aku kisah???
huhuhu..

oklah...jom layan utube..hehehe
lepas post entri ni nak tido..
penaaaaattttt...
ZZzzzzZZZzzzz

malam ni nak blogwalking lagi..hehehe

3 Maklum Balas:

rossoneri said...

oh, ko-k teater teknikal eh??..huhu msti penat kan..kt dulu teater moden..hohooo...tp dah xaktif skg

Lyn.. said...

hahaha...lakonan utk 1 sem je pun..

lyndadyana said...

huhu...
same pulak name kite kn...
kemba name..
:)

Post a Comment