Ads 468x60px

,

Wednesday, April 14, 2010

Hari yang sangat Memenatkan!!!!!!!!!

SALAM

actually, xlah penat mana pun
tapi sikit2 ja...
mana x nya, time study week..
banyak pula program yang dibuat..
assignment lagi ada yang belum setel ni..
isssshhhhhh...
tapi, aku redha sajalah...
ala, bukan aku sorang saja yang penat pun!!!!
geng2 lain pun sama
huhu
just 2 hari berturut2, aku busy sikit..
busy sebab hadiri Bengkel 4 Latihan Ilmiah..
ni haa bukti aku jadi peserta...


Bengkel ni diadakan untuk persediaan pelajar
sebelum menempuhi alam Praktikum
(Anjuran Sekolah Sains Sosial, UMS)
memang sangat berfaedah lah bengkel ni
banyak memberikan informasi kepada pelajar

"sebenarnyya...apa bah yang saya mau cakap sama kamu ni...."
huhu..
masih teringat ucapan lec aku..En Suhaimi Salleh
yang kini sudah bergelar Haji...tahniah..2x!!!!
actually, aku pun blurr sikit nak buat entri pasal apa ni..
tu yang tiba2 tertaip balik kata2 lec aku tu..
hehehehe..

anyway, esok ada pula pameran gambar..
diwajibkan hadir!!!!!!!
amcam ni???aku x boleh datang...
ada hal.....ada problem....bla..bla..bla...
aku bukan sengaja x menghadirkan diri...
tapi ada sebab OK!!!!

tapi, sekurang2nya..ada jugak aku melawat pameran tu tadi
adalah ambik gambar sekeping..
tu pun masih dalam status 'kemaskini'
hehehe..

walaupun aku x dapat hadir pameran esok...
cehhh...macam aku ni orang penting kan!!!!!
hahahahahaha..
aku harap semuanya berjalan lancar dengan jayanya..
ok...

0 Maklum Balas:

Post a Comment