Ads 468x60px

,

Saturday, April 10, 2010

Tunang ----> Kawen!!!!!....ramainya..hehehe

SALAM

hahaha....agak pelik title aku ni..
apapun..ISA <---Ikut Suka Aku..huhu
kelmarin..aku sangat busy...pening kepala..migrain..
macam trep PM sdh ni..

Whole day aku habiskan masa ikut kawan buat research
research about radio!!!!...fuh
susah juga cari responden ni...
habis 1 pekan di round..gara2 cari responden!!!!!
lokasinya pula di PUTATAN...

tengah jalan2..aku nampaklah 1 kedai ni..
jual baju2 pengantin..cantik2 belaka..
dalam hati teringat dengan kazen2 yg bakal bina masjid ni..hehe
secara otomobil..eh..eh..silap..otomatik la..huhu
terlintas di fikiran nak buat entri pasal mereka!!!

but, to my kazen...sory ya geng!!!
aku tercuri engagement pic kamu secara sengaja..
salahkan facebook!!!..kamu yang post..so sesapa pun boleh curi..
huhuhu...apa barang mau marah2 kan...ceh!!!!

semua pic yang u all tengok di bawah ni
adalah pic pertunangan mereka (tarikh dirahsiakan)..hehehe
tunang tahun ni..nikah tahun ni...
alangkah seronoknya!!!!!..
Alhamdullilah..bertambah kaum kerabat nenek aku..
moga kekal hingga ke anak cucu...AMIN...

tahun ni penuh dengan riuh rendah..
yang jauh pulang ke desa untuk sama2 memeriahkan lagi majlis
(skema juga ayat ni!!!!)
bak lirik lagu Dato CT
"yang jauh kita dekat2kan
yang dekat kita erat2kan"
moga berkekalan la ye..jangan ada sengketa!!!!

debaran penuh debaran dalam hati mereka
menghitung hari la katakan....huhu
aku pun x sabar mau tengok
kazen2 aku ni jadi Raja Sehari....hehe

oklah..malas mau cerita panjang2..
muak pula u all nanti kan!!!!
hehehehe
jom, tengok gambar!!!!
yeay..yeay...

peeewwwiitt..baju hijau tu aku ke???..hahaha


ada yang u all kenal???? x kan!!!!
actually, ada sorang lagi..
tapi x pula pula dia uplod engagement pic dlm fb...
hehehe...
anyway, semua pic2 tu..macam dah kawen pula kn..
huhuhu...
nice sangat...i like!!!

0 Maklum Balas:

Post a Comment