Ads 468x60px

,

Tuesday, July 13, 2010

1st Kuliah

SALAM

huh!....
kejap je masa berlalu kn...
hehehehe
sekarang ni aku di tahun akhir pengajian..
3rd year!!!!

kata senior aku..tahun akhir ni memang banyak....
banyak sangat...
banyak apa eh???!!!!!
~ DUGAAN & COBAAN ~
huh!.

apa2pun..
kul 8.00 am bersamaan 13 Julai 2010 (selasa)
hari pertama aku ke kuliah..
-dah bergelar senior dah aku-
yaaakkkk...
KAK LYN????
hahahahaha

kelas pertama tadi
Lec aku dah bagi kata2 semangat..
wewitttttt....
memang sayang sangat aku dengan lecture aku ni..

@ 1.."Masalah bukan untuk ditangisi...
tapi, untuk diatasi"

@ 2.."Masalah mengajar kita tentang kehidupan"

@ 3.."Masalah adalah satu rahmat"

~~begitu bererti bukan~~
kalaulah hari2 ada kaunseling camni..
of coz....jadi budak baik..
hehehehehe

1 Maklum Balas:

afayufu said...

yup..masalah itu mengajar kita erti kehidupan...

Post a Comment