Ads 468x60px

,

Wednesday, August 4, 2010

Dating...X Kena Tempat!!

SALAM

menyampah tengok pelajar sekarang ni
semakin berani...kan ini tempat umum (library)
kalau iya pun nak dating sangat
carilah tempat lain!!
taman bunga ke...hak3
kalau x tahan...sewa hotel murah la...
dosa tanggung sendiri..ok!!

issyyyyhhh...ni nak juga dating depan mata aku
kan library ni besar
bolehnya bergurau senda...
manja2...pegang2
siap picit2 jerawat lagi
betul2 menyampah ni

aku bukan jeles pun...
hak mereka la nak dating mana2 pun
tapi, janganlah tempat orang nak study ni...
menyemak!!!

tengok...aku tadi tengah donlod lagu
tiba2 tulis entri pasal mereka
hmm...at least ada juga nak di kongsikan
hik3...
tapi aku memang menyampah ni

aku blah la.....

2 Maklum Balas:

Shiqa Nawar said...

lyn, sentap juga ayat "kalau x tahan...sewa hotel murah la...
dosa tanggung sendiri..ok!!" hahahaah tergelak pula baca.hehehe sabar2.. besa la mgkin drg rasa lib tu tmpat yg slesa utk bmanja kali. pdhal org skeliling mnyampah.hehe

Lyn Rashid said...

hahaha...lepas geram ni..hik3....sabar2...

Post a Comment