Ads 468x60px

,

Tuesday, October 5, 2010

Hari Esok Yang Mendebarkan....Grrrrrrr

SALAM

Aduii...esok present proposal tesis
mak aiiii....gabra nya
berdebar jantungku..bergegar lututku
huh!

Kalau present personal with lecturer
its okey lah
ni...present depan semua lecturer pula tu
ishhhhh...kalau kena soal macam2
abesla....abesla....
takkan la trep artis 'no komen..no komen' kan
nanti markah pun wait and see
adush!

Tak senang duduk dibuatnya
kalaula tup...tup tajuk tesis aku direject..
dimanakan ku cari ganti tajuk lagi ni???
aishhhhh..

COOL RILEK BERTENANG

Ishhh...jangan tembirangla..
aku tak boleh buat2 cool..rilek..bertenang!!!
apa2pun...wish aku berjaya esok arh..
boleh la aku jalani hidup dengan

LEGA HARMONI dan DAMAI

Ceettt...macamla mau pergi berperang...tembak2 kan
huahuahua
okey2....gud luck for me arh

p/s Jangan sangka air yang tenang tiada buaya!!!!
~peribahasa yang tiada kaitan~
hoho




**TERUSKAN BLOGWALKING DAN MEMFOLLOW BLOG INI**

1 Maklum Balas:

Nor_Emylin said...

chaiyok!! u can do it!! kamu kena percaya ngan diri kamu..anggap saja lect2 kamu tu semua budak yang tak tahu apa2...di mana kamu mengajar mereka...hehehe..tak pun, anggap je tak der sape yang tengok + dengar...wat syiok sendiri...lag menarik...hehehe

Gud Luck...:-)

Post a Comment