Ads 468x60px

,

Tuesday, February 23, 2010

Apalah Nasib





Hari ni bangun awal...
nak pergi kampus....ada hal penting tau..
nak jumpa lec...

Sampai kat kampus..tunggu lec..x dlm bilik..
sabar je...relax jap...tunggu lagi..
then tanya kat Hanafi..dia bagitau lec x..
perasaan time tu...relax je..buat selambe

Pastu aku ngan Bella pergi 'tapaw'..mkn kt kelas
coz xpuas hati..nk tunggu lec datang juga..
tengah makan tu..tgk kt luar (parking kereta) lec dah sampai
happy sangat la..yelh x sia2 bangun awal semata2 nk jumpa lec kn..
biasalah dlm pala otak student ni ada 3 benda je..
first : PTPTN...second : CUTI... third : KULIAH BATAL...
hahaha..tapi x semua yg fikir begitu..aku je kot...huhu

Makan cepat2..
dh siap ktorang pergi bilik lec..

tuk..tuk..

suara dari dlm bilik

lec : ye..
aku : hmmm...prof free x sekarang ni?
lec : nak diskus pasal proposal ke?
aku : ya
lec : ala, busy bah sekarang..banyak keje belum setel
aku : ohh..(senyuman tawar)...xpela..
lec : datang esok ye..sebelum kelas..
aku : ok..(dengan muka selambe)...

di hati ini...Tuhan saja yang tau...
fuhhhhh....
Rasa2nya lah kan...mcm xnak jumpa je lec esok...huhu..

0 Maklum Balas:

Post a Comment