Ads 468x60px

,

Thursday, March 25, 2010

Kenapa???

SALAM

macam biasa...malam ni view lagi blog orang
nak skodeng2..kut2 ada something new..huhu
ala 4 5 je blog aku view..
penat bah..dari isnin sampai sabtu ni kelas jam 8
fuhhh...kadang2 x masa mau online
tapi..tetap jugak nak online..hehehe
itulah kelebihan kalau ada broadband..boleh on9 di mana saja kan..
tapi, broadband aku ni asyik jadi burukband je
balik2 DC a.k.a disconnected

okla..berbalik pada title aku tadi
huhu
kenapa???...blogger kebanyakkanya wanita..perempuan..
tu my opinion la...hehe
yalh, tiap kali view blog of coz bloggernya wanita..
ke aku yang masih tak view secara wide ni..

kenapa juga..tiap kali blog yang cantik2 mesti pemiliknya girl
..hehehehe..
(blog aku xlah cantik..yang penting aku suka)
75% tutorial tentang blog aku dapat dari blogger girl
huhuhu
memang best la..bab2 tutorial ni aku memang suka

Kenapa aku tanya ni?
hahahaha
suka hati akula...apa-apa jea..
(ciri2 orang habis idea la ni)
menyampahnya!!!!!!!!

p/s---> try tukar kaler font lak..hehe

1 Maklum Balas:

Anonymous said...

sebab perempuan lebih byk guna tenet kot...

Post a Comment