Ads 468x60px

,

Sunday, April 4, 2010

Dicuri Malam....Saida

SALAM

best juga lagu baru kak Saida ni...
tercalon dalam Juara Lagu..
1st time dengar kt tv cam x best je..
lagipun hujan....kilat...petir...kelmarin
huhu..xsempat dengar sampai habis..

aku cari lah kat utube..
mula2 dengar..."ala..biasa2 je.."
tapi,cam x puas ati lak..
dengar lagi sekali....dalam hati 'best jugak'
hehehehehe..
aku pun donlod la...hahahaha

huhu...pelik je nama lagu ni..
napa x tukar --> Andainya Aku....
ni lirik lagu..Dicuri Malam :

Cahaya siang lewat nanti dicuri malam

Tawarnya sungai dimuara dicuri laut

Hatimu siapa yang mencurinya?

Andainya aku…

Hembusan bayu laluanya membelai langsir

Alunan mimpi-mimpi indah membelai lena

kasihmu siapa dibelainya

Andainya aku…

c/o Jadilah aku orang yang periang

Usah resah suluh kan menghilang

Andainya aku yang bertakhta

Disinggahsana perdambaanmu

Bahagia kan menghampar

Semarakkan manisnya

Garis yang lentur dari bibir milik senyuman

Getar bayang perak dipaya milik rembulan

Kunci ke hatimu siapa pemiliknya

Andainya aku..

0 Maklum Balas:

Post a Comment