Ads 468x60px

,

Monday, April 5, 2010

Virussssss...

SALAM

uhuk...uhuk...laptop aku d serang virus
lepas je tgk ABP..laptop terus wat hal..
aku baru nak wat entri pasal ABP...
tetiba laptop blh jadi hang....siut!!!!!

otomatik ilham aku pun hilang...
actually, aku nak 'lepaskan' kegembiraan aku
kat blog ni....pasal my fav singer
Dato Siti Nurhaliza...menang!!!!!!!
yessssss......hehehe
entah...nak cerita cam mana laptop terus 'pengsan'
$%$%$#@$....geeeerrraaaam!!!!
x mood nak wat entri pasal beliau...
uhuk..uhuk..

ok..ok...berbalik pada title aku..
aku tengah layari satu web ni..
ada entri yang menarik minat aku...
tapi guna video pula..aku pun play la..
cis...kuar lak 'download flash player'
perasaan curious sgt nak tau pasal video tu
aku pun main donlod jelah..

setengah jam kemudian...
tetiba laptop aku terus hang...otomatik shut down..
aku pelik la...
apahal pula ni kan....
then, kuar la pulak amaran..
danger!!!!danger!!!!
'someone try to steal your data information'
aduiiiii....panik aku....apa nak buat ni????
x kan nak format laptop (of coz la kena format..huhu)
tengah malam lagi tu...malang sungguh!!!!!

aku biarkan....malas + x mood terus...
then, kuar pula antivirus baru...suruh aku buy..
ish...apa ni????...
taktik apa pula ni????..
xtau nak buat cam mana..
aku biarkan...dan terus biarkan......huhu
apa nak jadi..jadilah...
nant dah teruk tahap gaban
baru aku bertindak!!!!!...ceh....

0 Maklum Balas:

Post a Comment