Ads 468x60px

,

Thursday, April 22, 2010

Hak Masing2

SALAM

entri kali ni...agak mencarut sedikit
untuk lepaskan tekanan dan ketidakpuasan hati
huhuhu...
tapi, x kena mengena dgn aku ok!!!

aku ada terlink dengan satu blog ni..
punyalah berlagak...
opssss.....mintak ampun dan maaf dulu..
bukan nak cetuskan peperangan mcm yg lain2 tu
just nak bagi pendapat sendiri..

bukankah kita buat blog atas dasar kemahuan sendiri??
nak isi masa lapang, nak kongsi idea, pendek kata
blog sendiri..suka ati nak tulis apala kan???

yang blogger sorang ni...ceetttt!!!
berlagak sungguh!!!!..
x boleh bgtau sapa..nanti mengamuk dia...
x semestinya awak ramai follower n ramai visitor
blog awak femes..ok!!!!
maybe awak ramai follower coz, follower tu member2 awak..
or
awak follow blog dia...dia balas follow blog awak...
or
yang sewaktu dengannya...
ishhhhh...

bukan apa, sebagai blogger..respek la blog org lain..
jangan main terjah...ingat melodi ke apa???
aku ada baca juga entri dia ni....n komen2 yang diberikan...
cis...temberang<----berlagak....

dia komen tentang blog org lain..entri x bagusla..
background blog semakla.....apala...cis..geram
macamla blog dia ok....
kalau u all nak tau..blog dia lagi boring..
ada ati nak komen tentang blog org lain..
kesian yang teraniaya...(..seriusly, x kena mengena dgn aku)
suka hati orangla..hak masing2..tu pn nak komen lebih2..
apa kes kan....

hah..aku pun sama..terkomen blog dia..
suka ati diala nak tulis apa..janji hepi..
hehehehehehe...>_<
tapi...come on la...terima je apa entri org lain
kalau xnak baca...close je..
xnak tinggalkn jejak..up 2 u..
x paksaan...
ni x...dah baca..siap wat entri sendiri nak komen itu ini..
bagus sangat perangai!!!!!!!

anyway...orang nak buat bahasa singkatan pun bising...kecoh!!!!
kalau ikut kan hati..nak je aku bagi link blog dia..
biar u all pun tau apa yang aku baca
tapi, atas dasar KEAMANAN...cis...hehehe
pemilik blog dirahsiakan...peace no war geng...

aku sebagai pendatang baru dlm dunia blog
dah memandai judge ye..ish....
ukur baju badan sendiri...cukupla...
hehehe...x payah sibuk2 hal orang kan???
jari dieorang yang penat taip..
masa dieorang yang terbuang..
tu pun masuk dalam komen...
gerammmmmm sangat...

yang awak wat entri pasal kelemahan blog orang lain
awak ingat blog awak the best yea???
LOL.....

dahla...nak tulis lebih2 nanti tercetus lagi perang...
hua..hua..hua...

p/s...APA-APA JEA.....

5 Maklum Balas:

aman al-kempasi said...

huhu..garangnye...xpe2..sabar ye...:)

pak long said...

salam...
tu la kan...kalau kita tunjuk pada orang satu...3 lagi sebelah kita...jadi kita jangan anggap kita hebat...hebat manapun kita tetap manusia biasa kan.....moga jadi pengajaran pada diri ini...
appy selalu

yann said...

salam.. btul tu.. rasa2nya yann pun tahu sapa blogger tu.. huhu.. xpyh lh kan nk kritik lebih2 psl blog org..

Aku said...

Alamak..! Aku ke?

Sory la kalau ada salah silap ek.

Lyn Rashid said...

yann...tau ke???..sapala???
aku: x kena-mengena...hahaha
aman : ok2 je ni...hehehe
pak long : setuju!!!!setuju!!!

Post a Comment