Ads 468x60px

,

Saturday, April 24, 2010

Suami pun Bermadu???

SALAM

huhu...ingatkan isteri jekk..
rupanya suami pun dimadukan...

Kebiasaannya kita selalu dengar, baca etc..
suami yang tinggalkan isteri menikah satu lagi..
kali ni pulak..isteri yang
tinggalkan suami....madukan suami..
oohhh..im speechless..

sumber :

tapi, x mustahil juga kan
bila hati dah berubah..apa2 pun boleh berlaku
dalam bab2 yang sentuh soal hati & perasaan (C.I.N.T.A)
no komen la....huhu
aku pun x pro sangat bab2 camni
hehehehe

bagi aku...terpulang lah dari individu masing2 kan
kita yang just baca...dengar...pandang..etc
tahu menilai je..macamla kita ni the best!!!
asal saja ada berita gempak
seperti kes buang bayi...kes rogol...penagih dadah...etc
mesti kita (individu yang terasa la...) judge lebih2...
cuba kalau kena batang idung sendiri!!!!!
haaahhh...baru padan muka..
orang sabah bilang..."Apa kau rasa????OREN????"
huhuhu....

tepuk dada tanya selera la...
hak masing2
nak nilai camana kan...

p/s---->ishhhh..aku ni banyak mencarut..
isnin nanti paper tentang research....adooooooiiiii
help....help.....

2 Maklum Balas:

Aku said...

Tak rela Aku di madukan...
Auwww...

Ngeh ngeh ngeh...

Anonymous said...

nice speech!:) ni klo sebar d media,satu isu ni...:D

Post a Comment