Ads 468x60px

,

Saturday, October 23, 2010

Drama Thai Paling Femes [I Like It]

SALAM

Huh..deep meaning betul ooo liriknya
sangat best





Ingat lagi time sekolah menengah doooluuu...doooluuu
balik2 drama ni ditayang di tv3
balik2 la juga aku tengok
fanatik betul aku dengan si Aum Patcharapha
walaupun dia teramat..tersangat la seksi..huh

Kalau tak silap setiap isnin-khamis kan ditayangkan?
jam 4.00 petang
pernah skip kelas tambahan sebab mau tengok drama ni
kan dulu2 tiada ulangan siaran..
konon2 tak mau miss walau 1 chapter pun..hoho

~saja imbas kembali~


p/s Namun...DCT tetap dihati..tiada yang lain


**TERUSKAN BLOGWALKING DAN MEMFOLLOW BLOG INI**

4 Maklum Balas:

StellaClaire-Richard said...

Sya x pernah tingu ni..tp sya rasa mcm siok oh ni..

Lyn Rashid said...

aduiii...sandi bah c stel ni...brapa kali sdh d siar ni stell..hurm

aman_arab said...

aku drama siam tak layan sangat..kekadang jer layan..tu pun bila adik pompuan dan kakak aku layan..join tengok sekali la..tapi drama ni aku tak penah tengok..

Lyn Rashid said...

@aman_arab : best jg drama ni..tgkla utube..hmmm

Post a Comment