Ads 468x60px

,

Thursday, March 3, 2011

Kekasih Saya Curang!

Assalamualaikum

Harini..hari khamis..malam jumaat keliwon
so what...ada aku kesah??ala..chill beb x juga hantu merayau2
adapun dalam mimpi

Opssss...tertulis pasal mimpi..aku ada satu mimpi
setujukah kalau aku cakap tidur kita x sempurna tanpa mimpi?
walaupun mimpi itu just mainan tidur..tapi,mimpi itula juga pelengkap tidur
bagi aku, aku takkan nyenyak tidur tanpa mimpi
lebih2 lagi kalau aku mimpi jadi heroin dalam satu filem
yang memerlukan aksi2 ganas..belawan..terbang2..fuh..memang best
sampai mengigau lagi ;p...hahahaha

Btw..aku mau cerita pasal mimpi boipren aku yang curang!
x kisahla dia curang..sebab aku yakin..akan ada hikmah disebalik semua tu
manatau tiba2 ada pula putera raja yang syok dengan aku..lol
boleh la aku membalas kecurangan boipren aku tadi..haha
biar kami sama2 selingkuh
ala..rilek la..kalau sudah kawen,baru la x boleh curang..
betul??angguk kepala..salah??geleng kepala
~COBALAH UNTUK SETIA~

Dalam mimpi tu, boipren aku kuar dengan pempuan lain
yang lebih cantik..jelita..ayu..sopan santun dari aku
huh!..aku??erm..x lah cantik..jauh sangat ayu
~aku mungkin bengis seperti singa..tapi aku nangis nonton cerita korea~
~aku mungkin keras bila bersuara..tapi aku jelas jujur apa adanya~

Dalam mimpi tu, aku sangat sedih dan jeles tahap gaban
aku kecewa..lalu lari semahu2nya
tapi, aku ingat..dia ada cakap
'aku memang bukan yang pertama..insyaAllah aku akan jadi yang terakhir'
fuh...cair terus..

~aku mungkin keras kepala..tapi aku manja bila kami bersama~
~suara ku keras bila berbahasa..sebab aku rimas gedik mengada2!~
~aku mudah baran tidak semena..mana boleh tahan angin cemburu buta~

Isk...haruskah aku bilang cinta?
bila hati senang..namun bimbang
~ada cemburu...ada rindu~

Okey..cerita mimpi balik
dalam mimpi tu kan aku berlari semahu2nya...
tapi aku x tau kemana aku pergi
macam x hala tuju
mimpi tu tergantung!!
aku harap dapat kesudahan yang baikla
malas la mau fikir pasal boipren2 sekarang ni
ishhh...menyusahkan jak tu kan
tapi...xpa!sambil menyelam minum air..

.
.
.
.
.
.
.
.


p/s Mood jiwang terbangkit gara2 dengar lagu jiwang
1st time tulis entri pasal boipren ;p



**TERUSKAN BLOGWALKING DAN MEMFOLLOW BLOG INI**



5 Maklum Balas:

Nurfarahana Abdul Aziz said...

lain kali tidur basuh kaki taw taw taw...hihi

Shazwan said...

ia nya hanyalah permainan tido...

cik sara said...

~~aku memang laser bila berbicara...namun dalam hatiku tetap ada santun yang sering didamba~~
bf ko curang mase kat air terjun ke lyn??~~~~~;p

Lyn Rashid said...

@Nurfarahana : sdh basuh kaki juga..hehe ;p

@Shazwan : a'ah..mainan tido,sebab tu aku suka bermimpi =)

@Cik sara : air terjun mana lagi ni sara..hahahaha..uise 'ada santun yg sering didamba'..patutlah cair org bajau gara2 ko..;p

x'emriust said...

Blogberry Emry <<<<< sudi-sudilah blogwalking to my blog ye hehe

Post a Comment