Ads 468x60px

,

Sunday, March 20, 2011

Kisah Sedih Di Hari Minggu :(

Assalamualaikum

Harini hari ahad
fuh...puas round2 CP tadi semata2 mau cari beg
tapi,sedihnya =( beg yang aku mau dan teringin sangat nak beli tiada
uhuk..uhuk..sangat terkilan, sa......ngat!!

BTW..itulah kisah sedih di hari minggu aku!..hahaha
sorry...buat tajuk entri yang agak suspen ;p

Tapi...walaupun sedih,hati ini masih gembira =)
sekurang2nya aku merayau takla menghabiskan masa begitu saja kan
daripada pening2 fikirkan pasal beg tu
bagus buat aktiviti lain yang lebih fun

Contohnya..jeng.jeng.jeng....
tengok wayang wif kawan2...best, sa......ngat best!.


.
.
.


Kami tengok wayang Merong Mahawangsa
tahniahla buat Yusry N krew2 nya
sebab menghasilkan satu filem yang menarik,tertarik da bomb!
rating untuk filem ini aku bagi 4 star la
dalam filem ini aku imagine jadi watak princess..lol..ok apa!
sebabnya...hehehe..biarlah rahsia


.
.
.


Hensem kan Yusry..ala2 my sayang pula ni..huahuahua
jangan jeles ok!...gurau senda di malam hari!


Opppsssss..
sebelum tengok wayang Merong tu..kami pergi karaoke dulu
yeah..yeah..


.
.
.

Actually, aku tak menyanyi..sebab lagu yang aku mau nyanyi
tiada dalam list..jadi..tawar hati la..ceh!!
its ok..pegang mikrofon+berposing pun jadila
(dan sebenarnya..aku tak tau menyanyi..lol)


.
.
.

Tengok gelagat mereka menyanyi ni...fuh..kalah bah mentor 5 tu!


.
.
.

Walaupun aku tak menyanyi....;(
aku dengan senang hatinya jadi tukang gambar mereka ni!


Akhirnya...
harini aku dengan bangganya menyatakan
bahawasanya aku berjaya menghilangkan keboringan
yang selama dua hari ini bermaharajalela di hati,jiwa dan sanubariku!
yeah..enjoy didahulukan..tesis diutamakan..ok! =p
miahahahaha
~okla..cau cincau dulu~daaaa..





**TERUSKAN BLOGWALKING DAN MEMFOLLOW BLOG INI**



5 Maklum Balas:

cik sara said...

hehe...mana c nabila??..ko mmg...bru aq mo ajak nyanyi2..ko bkn mo nyanyi...=)

Emmy Lis said...

hahaha...plg smgt muka c jar...sakit perut ktawa ni...hahah...

Lyn Rashid said...

@ Cik sara : hehehe...bella xjoin..jomla kita duet sara..lagu UMS..miahahaha

@ Emmy : hahaha..jan ko gtu bah ;p

sipenjualbungakemboja said...

c jar jga ba..mo kasik kalah c salma sdah ba dia...

Lyn Rashid said...

@ Aisya ; hehehe..penuh penghayatan kan dia =)

Post a Comment