Ads 468x60px

,

Thursday, June 30, 2011

Justin Bieber yang COOL

Assalamualaikum

wah..tak sedar tinggal 2 minggu lagi aku praktikal
cepatnya masa berlalu kan
hurm...perasaan tu 50/50 la pula
kadang nak sangat cepat habis..kadang rasa sedih pula
iskkk..teruknya perasaan ini!!!!

Apa apa pun alkisah tesis sudah habis
hehe..aku baru saja selesai menjilidkan tesis
yang selama ini sangat merunsingkan fikiran
bolehlah tarik nafas lega sikit...penyebab tensen dah hilangla katakan :p

Tapi..bila dengar lagu ni lagilah aku hilang tensen
hahahahaha..ada2 saja Malaysia ni kan
banyak bakat yang terpendam
sesungguhnya aku 'berbangga' ada JB ->> Justin Bieber Malaysia
keep it up bro....
keep it up..

.
.
.
.
.

p/s --> sila pausekan lagu tema blog di sidebar kanan
untuk mendengar lagu ini

.
.

saksikanlah..
Justin Bieber yang COOL




~Cool kan bro kita ni...
yeahhh!!


**Tak Mungkin Ku Dapat Meredah Api
@
Menahan Panas Mentari**




1 Maklum Balas:

Maii Yusre said...

Macam nasyid je..hahahaaa..

Post a Comment