Ads 468x60px

,

Tuesday, July 12, 2011

Jom Pancing Ikan

Assalamualaikum

Wah penatnyaaaaaaaaa memancing kononla hehe
aktiviti hujung minggu admin sangat menyeronokkan
admin,abang,kazen2 n kawan2 abang pergi pancing ikan
ala..pancing ikan dekat jeti je..bestttt!!

Btw, walaupun sekejap saja admin join adalah juga hikmahnya
mau tau hikmahnya??? jeng jeng jeng ...
bergambar gambar la,apalagi..kekeke! jangan marah

Ala memancing style kampung kampung saja bah
yang penting dapat juga pancing ikan kan kan kan..hehe
tapi, admin dapat ikan ke??
alahai..geli hati..
kalau u all nak tau seekor pun admin TAK dapat ikan..hahahahaha
apa taknya, sibuk posing sana sini kan
ikan pun lariiiiiii..keke

Tapi admin bersungguh sungguh juga tau pancing ikan
tak percaya??? tengok gambar gambar ni
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

Tunggu punya tunggu...AKHIRNYA.....!
malas pula nak tunggu lama lama di jeti tu
admin pun balik rumah..karok lagi best!!..
~kecewa sebab tak dapat ikan~
sob..sob
.
.
Tapi sebelum tu,
admin sempat tabik hormat kat bendera kebanggaan admin ni
.
.
.


wahhhh..macam WIRAWATI gitu..keke

.
.


yang ni hasil tangkapan abang admin
IKAN DUYUNG...MARIMAR!!!....hahaha




5 Maklum Balas:

toblerone said...

waah! lame dh psg ajat nk g mancing =D

Bella said...

wahh .. sonoknye mancing .. Bella pon da lame tak g mancing .. nak ajak ayah la :)

yayath said...

uinaaa lin..hebat o...
ada gaya pemancing yg hebattt~~~~muahahahaha:)

Lyn Rashid said...

hehehe..memang best gi mancing ;)

kak yath : haha..menang gaya seja bah kak..miahaha

Ums Niza said...

best kalau dapat ikan...tapi sakit hati kalau langsung ndak dapat...

Post a Comment