Ads 468x60px

,

Wednesday, October 13, 2010

Name Tag Cute Comel..Thanks WSB

SALAM


mau buat lencana sekolah boleh??

CANTIK CUTE MENARIK SUPERB!!
saja jek2 admin WSB
~~hoho..gurau2 ja pun kn....

macamla aku saja yang dapat kan
ishhh...
Btw, ucapan khas untuk Admin WSB dan sekutu2nya yg berkutu
tapi, sebenarnya tak kan..
jangan marah...kamu guna rejoice juga bah kn
lurus macam rebonding..guna jari pun boleh!..heeee
.
.
.
.
.



u all link site ni ya..ada promosi hebat
tapi sebenarnya,suruh up2 terapik saja bah!

Adakah patut kunun mau denda aku sebab bagi ucapan pendek saja
huh...
naaaa...
ambik kamu ni....
ucapan penghargaan
yang
TULUS MULUS SUCI dari lubuk hatiku yang bersih...
hahahaha

UCAPAN

Terima Kasih....!!!! alley cats style.
Syukur Ke Hadrat Illahi
atas limpah dan kurnianya
maka....dapatlah aku name tag ni
macam dapat duit ja kan...hoho

Kepada ADMIN WSB..thans ya...susah2 je....
mau name tag yang sepesel lagi bah

Lepas ini aku akan tingkatkan kerajinanku untuk
me'like2...me'komen blog WSB arh..
insyaAllah kalau tak bz la ya :)

Akhir kata...Majulah WSB untuk Warga Blog Sabahan!!
yesssss



p/s semoga ADMIN dan LINA RAMSAH jangan marah2 haaaa


**TERUSKAN BLOGWALKING DAN MEMFOLLOW BLOG INI**

6 Maklum Balas:

Alfian Jamjin said...

ehmm..quite gud gak..mau tny lina ni camna..keh²

Lina said...

br ngammmm..hahaha..

Lyn Rashid said...

baru kamu tau..hehe

Lina said...

tau suda kami..hahahaha..

❤ Baby Yats ❤ said...

hahaha...ucapan yg mantap...

Lyn Rashid said...

@Baby...huhu...biar durang tersentap...kih3

Post a Comment